fredag 27 juni 2008

Vill man vara fin får man lida... ekonomiskt?

Nu var även Mass Effect ett avklarat kapitel i D.M.s book of life. Jäkligt grymt spel, även om jag blev besviken på the hot steamy sex. Det var ju inte ens så att man fick välja själv vem det skulle vara med, eller jo det fick man ju, antingen en kille eller tjej (om man spelade tjej), men jag ville ju välja Wrex! Han var ju den som var bra, alla de andra kunde man ju spärrat in i närmsta luftsluss.

"One to beam directly into space. No, wait! AAAHHHHH..."

Hehe, humor när den är som bäst. Men allvarligt så var faktiskt ME så bra att jag redan direkt efteråt började om, tänkte köra igenom en snabb runda som ond också. Utan alla side-quests dvs, för det orkar jag inte med såhär tätt inpå. Men då kan man snacka bra spel, när man med samma karaktär börjar om direkt. Längtar verkligen efter nästa del i serien, men som jag har förstått det så kommer det dröja länge innan det blir aktuellt. Den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge. :(

Greg ringde från jobbet också, jag stannar hemma på söndag också. Med tanke på hur jag kraxade i luren så tyckte han att det lät som en bra idé. Hoppas verkligen att det går över snart, det är frustrerande att gå omkring och ha ont hela tiden. Grrr. >:[

In other news tonight, Ledaren var hos den sista ögonläkaren på listan. Så nu är det dags att bestämma sig. Han vill inte göra ögon-ömsnings-operationen, så det blir en annan där de snittar upp ögat med en diamantkniv (fancy) och stoppar in en lins i ögat. Antingen så blir det en "billig" lins eller så blir det en ap-dyr lins. Han måste boka en ny tid och göra ytterligare en undersökning för att veta vilket det blir. Omständigt det där.

Jag vill också.

Inga kommentarer: