onsdag 18 juni 2008

Rutten? Nej, inte så värst.

HohoWHO! Började på Doctor Who säsong 4 idag, att det kan gå så fort... Är lite irriterad över att det fortfarande är David Tennant som är Doktorn, han har alldeles för mycket tänder i underkäken och dessutom så har han en tendens att spotta när han blir exalterad. Nej, inte så hett. :P Den första Doktorn var helt klart mycket bättre, men men. Dessutom så tycker jag att den här Doktorn är lite elak emellanåt. Typ mot Captain Jack Harkness, som bara vill vara snäll. Han kan ju inte hjälpa om han blir förtjust i Doktorn heller, eller i alla andra också för den delen. ^_^

Ska helt klart börja kolla på Torchwood sen när jag är klar med detta... ska nog i och för sig klämma in Medium där emellan, men sen så är det hot Harkness för hela slanten! Hoho. :>

Jobbade idag, med Sara, och hon följer Torchwood. Det är nästan en garanti för att det ska vara intressant på det där sättet som jag gillar. ^_~ I övrigt så var det en ganska trevlig dag på jobbet, fortfarande absolut ingenting att göra, men det gjorde att vi kunde sitta och snacka yaoi och andra livsnödvändiga saker hela dagen. Sara är dock nästan på gränsen till extrem, jag är inte alls så.. besatt? Eller jag vill gärna tro att jag inte är det i alla fall.

Tydligen så är jag en så kallad Fujoshi, vilket inte alls så smickrande betyder 'rotten girl' på japanska, om jag inte minns fel. Så.. hett! Underligt nog så känner jag mig inte alls rutten, känner mig ganska bra faktiskt. Måste vara ett manligt påfund det där. ;P

Som med musiken på jobbet! Jag får inte Winamp Remote att fungera på kassan i datorn, och då blir jag bara ledsen. Jag har ju så mycket fin Silent Hill-musik som måste spelas helst 24/7 överallt. Men men, jag får nöja mig med lite Kaya, som inte heller är helt fel. Hehe, tvärtom faktiskt.

Älskar verkligen Schwarz Stein, trevliga gossar det där, synd bara att det är stendött på den fronten. Haha, fattar ni, stendött. :P

Nej, usch det var lågt.

Längtar till helgen, för då åker vi till Stockholm hela familjen! Ska bli så skönt med lite miljöombyte, och dessutom, mest spännande av allt, så ska jag träffa min kära bror som är underbarast i hela världen! Spännande spännande! :D

Inga kommentarer: