måndag 23 juni 2008

En dag i ide

Resan till Melonia, eller nej jag menar hem, gick bra. Slocknade lite till och från den sista timmen och var helt död när vi väl kom fram. Klockan var närmare 5 när jag krälade ner i sängen och sen blev det bara svart. Och i den stilen har dagen gått, sov nästan hela dagen, spelade lite Mass Effect, läste äntligen ut Fellowship of the Ring, och för några timmar sedan så pratade jag i telefon med min mor och syster. Fick veta ännu mer om min pappa, saker jag kanske hade anat men som jag inte visste säkert. Jag visste att han inte var snäll, att han var smart och utstuderat jävlig, men jag visste inte att han faktiskt slog oss barn. Han såg det ju som barnuppfostran, men det gör inte saken mer rätt för det. Heh, nu förstår jag lite mer varför alla säger att jag var så snäll som barn...

Hur som helst, jag trodde att det var på onsdag som jag skulle på arbetsintervju, men det var visst imorgon! En jäkla tur att jag kollade upp det, pinsamt annars ju. :P Känner mig lite nervös men inte så farligt, jag är liksom inte nervös inför själva intervjun utan mer för att komma försent, att inte hitta dit, gå vilse och sånt där. Klantiga grejer.Ingen idé att bekymra sig om sådant.

Intervjun är vid 16 och innan det så ska jag ha plockat ut p-staven, ska bli intressant. Är nog mer nervös inför det faktiskt, är ju lite läskigt liksom, jag har ingen aning om hur det gör eller något. Men det går säkert också bra.

Är så trött, ska sova nu så att jag inte ser ut som en tvättbjörn imorgon på intervjun. Haha, undrar de så kan jag ju säga att jag kommer från Raccoon City. XD

Inga kommentarer: