lördag 7 juni 2008

Liv - jordgubbar = död

Tacka gud för jordgubbar. Eller ja, vem som helst egentligen, finns väl ingen anledning till att ge gud all credit. For all I know så kan ni tacka mig. Japp, precis, tacka mig för jordgubbar. Det är lugnt, jag bjuder på det. Hade jag varit allergisk mot jordgubbar så skulle jag ta livet av mig. Hmm, lite extremt kanske... Ok, hade jag varit allergisk mot jordgubbar så skulle jag ta livet av mig, lite. x_x

Vadan detta tjat om jordgubbar då? Jo för när allt är skit så finns alltid jordgubbar där att pigga upp en. <3 Och ja, ibland så är allt skit, och ibland så är ibland ganska ofta. And sometimes I make sense. ^_^

Händer inte så mycket spännande saker i mitt liv för tillfället, försöker mest överleva. Har grejat här hemma lite, men jag orkar helt enkelt inte med det några längre stunder. Quite fed up, yes. Men många bäckar små, antar jag. Man börjar ju skymta en lägenhet under alla grejer nu i alla fall. Alltid något, säger hon positivt. :P

Nej men seriöst så känner jag att någonstans under alla grejer, i någon av alla kartonger eller nåt, så finns det en gigantisk ork-dammsugare som står på. För det är verkligen helt bizarre hur lite jag orkar med. Går upp på morgonen och känner att det snart är dags att gå och lägga mig, oavsett hur mycket/lite jag sover. Så jag tror stenhårt på den där ork-dammsugaren. Ska bara hitta den jäveln... Garanterar att den står på det absolut sista stället som jag kommer kolla. ;P

Så när orken försvinner är det dags för lite Blue Dragon. Jag garanterar att det har absolut ingenting med orken att städa att göra. Nej, det är absolut två helt skilda saker. En slump att det är tråkigt att städa och roligt att spela, en ganska trevlig slump iofs. Men så är det. Blue Dragon är ok, börjar bli lite segt nu. Känns som att det bara upprepar sig hela tiden, händer liksom inte så mycket nytt. Mest en massa random encounters, som inte ens är random eftersom man ser alla och lätt kan undvika fighter om man vill. Men det vill man ju inte, eftersom man absolut måste levla sina shadows, för det är kul att levla. Och hör sen! :>

Dags för sängen nu, ska läsa så mycket jag kan i Människohamn så att jag blir klar med den till imorgon när det är jobb. Söndagsjobb är det bästa, näst efter jobb med Lavapinglan då. <3

Inga kommentarer: