onsdag 11 juni 2008

En bild raderar mer än tusen ord

Gårdagen bara försvann. Har ni sett den så kan ni stoppa den i ett mail och skicka den till mig, återigen så hittar ni min adress i hörnet uppe till höger. Ni kan känna igen den (gårdagen alltså) på att den till största delen bestod utav The Sims 2, med undantaget av att min syster kom förbi på kaffe och sommarstuge-tittande ett par timmar på eftermiddagen.

Idag har jag äntligen lyckats ringa och få en tid hos barnmorskan. Hon ursäktade så mycket för att det inte har gått att få tag i dem tidigare, men nu så skulle vi minsann prata. Sen så fick jag vänta för hon blev visst tvungen att ta ett annat samtal. Thx very much. Hur som helst, jag kunde få en tid på tisdagen den 17:e, men då jobbar jag så det gick inte för sig. Så det blir tisdagen efter midsommar istället, och då ska jag emla och grejer innan ifall de ska plocka ut staven ur armen. Lika bra att bli av med skiten, says I. Får se hur det blir i framtiden, men så som det är nu så känns det inte så värt i alla fall. Take it out, take it out! Und so weiter...

Tvättat största delen utav dagen idag, och varit hurtig nog att tvätta alla våra miljoner kuddar. Så nu har vi en gigantisk drös med kuddar som luktar gott, svagt av vanilj, så att de gäster som ska sova över inte behöver kräkas på kudden för att den är äcklig. Inte för att vi någonsin har gäster, men ändå. Det kommer i alla fall lukta gott i skåpet där kuddarna ska bo. :>

Något som däremot stinker är nya doktorn i Doctor Who. Jag gillade verkligen den första, Christopher Eccleston, men den nya är inget att ha. Tyvärr så ser det ut som att jag kommer att få dras med honom ett bra tag. Kan ju alltid hoppas på att doktorn ska regenerate en gång till inom det snaraste, men det är inte så troligt. I övrigt så är serien bra, lagom finurlig och sådär. Passar att se till frukost och liknande, men inget som jag skulle sätta mig och kolla på en fredagkväll liksom. :P

Ska lägga mig och läsa vidare i Fellowship of the Ring nu, närmar mig slutet. Fattar inte hur jag kan ha glömt bort så mycket, det enda jag kommer ihåg är ju Jacksons filmer. Det stämmer väl som de säger, en bild säger mer än tusen ord. Tyvärr. Är verkligen glad över att jag plockade upp böckerna igen, de är värda att läsas hur många gånger som helst. <3

Inga kommentarer: