måndag 16 juni 2008

Den gudomliga D.M.

Favorit i repris, Mass Effect hela dagen! Ja, jag erkänner att jag är helt efter, men jag kan inte hjälpa det. Jag hade fel när jag tänkte att det inte var något för mig, BioWare förlåt mig. Hehe, jag är nästan mer uppspelt över detta än vad Ledaren någonsin var, han har segat igenom det på hur lång tid som helst, jag kan inte ens släppa kontrollen. ;)

Som vanligt så blev jag tvungen att spela god, kan inte hjälpa det heller, det är sådan jag är. En fördel med ME jämfört med Knights of the Old Republic är att man inte har något irriterande Influence-system, karaktärerna formas efter ens egen vilja. Vilket är bra, för kexet Wrex kändes väldigt ond och då hade jag ju inte kunnat ha med honom alls om det här hade varit KotOR. Istället så är goda jag så gudomlig och leder in Wrex på rätt bana i hans galaktiska karriär. ^_^ Jag vet att det ska komma någon form av steaming sex senare i spelet, men som jag har hört det så är det inte Wrex sex. Aja, man kan ju inte få allt här i världen. Och ja, jag är störd, men det visste vi ju redan. Kan väl inte jag hjälpa att jag gillar heta ödlor med basröst. :P

Lugn, jag gillar dig också, Ledaren. ;)

Men för att jag inte ska vara helt egoistisk och bara ha roligt hela dagen så har jag faktiskt slavat i köket också. Packat upp massvis med kartonger och ställt in i skåp och sorterat och slängt skräp. Två fulla svarta sopsäckar med packpapper och annat, så jag har minsan gjort en bra dagsverke. Speaking of which, imorgon är det jobb. Hoppas att det inte är alltför tråkigt, känner att det mesta är det på jobbet nuförtiden.

Den som lever får se!

Inga kommentarer: