söndag 15 juni 2008

D.M. <3 krogans

Jaha, helgen vart skit. Ge mig ett S, ge mig ett K, ge mig ett R, ge mig ett Ä, ge mig ett P, vad blir det? Japp, vi har bråkat mest hela helgen. Vet egentligen inte ens vad vi bråkar om, jag går hemma och mår lite halvkasst och blir rastlös, Ledaren jobbar och tränar. Sen så orkar han inte med så mycket mer, dvs han orkar inte med mig så mycket. Vilket gör mig irriterad och frustrerad, och så vidare... Lägenheten går mig på nerverna också, det är bara jag som gör något här hemma och jag orkar inte så mycket. Så då kan ni ju tänka er hur lite det är som faktiskt blir gjort. Sover dåligt också...

Ja, det blev SKRÄP.

Det mest produktiva jag gjort var att måla en kökslåda. Tog i och för sig jäkligt lång tid, eftersom det var en massa fack och kanter och sånt där. Men snyggt blev det när det var klart, så nu har våra fina bestick någonstans att bo. Önskar att någon kom och fixade det fint åt mig också. :P

Hur som helst, ups and downs, shit happens och så vidare. Vi överlever. Klart det är påfrestande men styrkan ligger väl i det man kan ta sig igenom antar jag. Jag önskar bara att han kunde lyssna lite mer, så att jag slapp upprepa mig så mycket. Eller han kanske lyssnar, men då önskar jag att han hade lite bättre minne så att han faktiskt kunde komma ihåg vad vi pratade om, i alla fall en gång. Skulle vara trevligt...

Annars så har jag kört igång med Mass Effect och yay vad det är bra! :D Är helt hooked och efter att ha tröttnat på en massa halvmesyrer till spel så är det verkligen på tiden. En intressant story, snygg grafik, trevliga karaktärer och en zillion side-quests och massor med fakta och sweet precious achievments. ^_^ Trodde faktiskt inte att det skulle vara något för mig eftersom jag kan ha svårt för den typen av combat, men det funkade verkligen hur bra som helst, ser fram emot imorgon när jag får tillbringa ännu mer tid med min heta krogan. <3 Och spelet verkar vara långt också, och det ska komma fler spel i serien. Yay, tack BioWare för att ni finns! :D

(Önskar dock att ni kunde hittat på ett sexigare namn än Urdnot. :P)

Inga kommentarer: