fredag 13 juni 2008

Slutet på början

And now, the conclusion:

Ni minns säkert alla det spännande slutet i gårdagens avsnitt, eller ja, inlägg: D.M. vet inte om hon ska jobba eller inte! Spänningen är olidlig. Eftersom I have the power så ska jag avslöja att... Nej, D.M. gick inte till jobbet! Vilket inte gjorde jobbet så mycket, och fötterna gjorde stående ovationer. Ja, ni kan ju tänka er själva. Så det blev vila och omplåstring och en massa självömkan, av den bästa sorten, finmalen för 379kr kilot.

MEN!

Detta var bara vad jag trodde först, för senare så ringde Greg och undrade om jag inte kunde komma in ändå, eftersom han inte lyckats få tag i någon ersättare. Jaja, jag får väl komma in då. Man ställer ju upp, och allt sådant där. Bla bla. Jag fick mordiska blickar från mina fötter. Men vad skulle jag göra då, det var bara 3 timmar så det fick de uthärda. Misstänker dock att de smider någon form av hämndaktion, får se om jag överlever morgondagen. o_O

Men erkänn att det var en twist you didn't see coming? Att jag både stannade hemma och gick, hoho jag borde nästan börja skriva avsnitt åt TV. ^_^

Jobbet gick relativt smärtfritt i sig, jag höll mig undan inne på lagret mest. Satt och prismärkte lite, undvek att ta någon som helst konfrontation med mina fötter. Och så fort vi stängde så var det raka vägen hem, hade tur så jag slapp vänta på spårvagnen också. Annars så brukar ju Västtrafik bjuda på den "servicen". -_-

I övrigt så har Ledaren varit hos ännu en ögonklinik, han samlar ju på dem. Jag tycker det hela är mycket läskigt, speciellt när han får med sig papper hem och där står det att ögat ska "ömsa skinn", liksom W T F !? :O Jag misstänker att fler än mig tycker att det där verkar äckligt. Får se hur det går för honom som sagt, kanske inte så att han gör just den där operationen. Hoppas inte det. :P

Min syrra var över en sväng förut också, hände väl inte så jättemycket annat. Återigen så har vi mumsat jordgubbar, men det verkar vara ett minne blott snart. Mer jordgubbar åt folket för i helvete! Det borde staten på något sätt subventionera ut, alla borde ha laglig rätt till minst en liter var om dagen. Året runt. Och nej, man kan inte tröttna på jordgubbar. Så är det bara, fråga mig, jag vet. Och jag har rätt. Så det så. >:)

Inga kommentarer: