tisdag 17 juni 2008

"Ingentinget"

Segaste. Dagen. Ever.

Hände absolut ingenting på jobbet, fanns inget att packa upp, inget att ställa ut i hyllorna, inga kunder, absolut ingenting. Det var nästan så att jag funderade på att helt random plocka ut lite böcker ur hyllorna och sedan gå runt och ställa tillbaka allt. Fast det är ju inte så roligt det heller, så det fick vara.

Skulle sluta 18:30, men bad Ledaren hämta mig så fort han slutade, dvs runt kl 18. Tänkte att det säkert skulle vara okej med Greg. När klockan var 17:30 så frågade Greg mig när jag slutade, (suck, han är sådan, fastän det är han som är chef och gör schemat) och jag sa att jag tänkte gå vid 18, vilket han tyckte var okej. 17:40 kom han och sa att vi kunde säga att klockan var 18, vilket i och för sig var snällt, men eftersom jag ändå väntade på Ledaren så gav det ju inte så mycket. >_<

Äntligen hemma så lagade vi riktig god mat, inte sådan där låtsas-mat som vi brukar göra för att vi båda är sämst och inte kan laga mat. Det är nog det absolut största problemet vi har, vi är båda urusla på matlagning och vi vet aldrig vad vi ska göra till middag. Vilekt ofta resulterar i gnabb och försenad middag och ofta ganska kass sådan. Men vi ska försöka jobba på det, hur det nu ska gå till. :P

Efter att ha genomlidit hela sega dagen så var det äntligen back to Mass Effect, och jag tänker faktiskt gå ut och spela lite till nu, så ni får ursäkta mig men Universum kallar! :D

Inga kommentarer: