torsdag 26 juni 2008

Ett styck defekt hals bortskänkes

Det var precis som jag fasade, jag är sjuk. Och ganska rejält också, har väldans ont i halsen. Brinnande döds-svullen. Jävligt kul.

Började kolla på Medium idag, för igår såg jag slut på Doctor Who. Det är i och för sig ett par avsnitt kvar på säsongen, men de har inte kommit än. Väntar med spänning. Egentligen så har jag redan sett det mesta utav Medium, tror jag i alla fall. Jag följde serien men jag vet inte hur mycket jag har sett. Det var ju så längesedan ändå så det skadar inte att se om. Inte direkt så att det är en dålig serie, tvärtom.

På spelfronten så har The Sims IKEA äntligen släppts och det var en mycket stor besvikelse. För det första så hade det knappt några prylar alls, och de grejer som finns är helt värdelösa. Den sängen som jag har, irl dvs, är tydligen den näst sämsta sängen i spelet. En sån diss! Jag trodde de ville få det till att IKEA är någonting bra, inte helt värdelöst. Men icke. Självklart så är det ju lite kul, men inte alls så som det hade potential att vara. Trist.

Motsatsen till trist är roligt och speaking of roligt, jag fick ett mail från Media Markt idag och de vill att jag kommer på rekryteringsträff. Nej, det är inget fancy och känns nästan lite halv-skabb, men bättre än inget. Eller hur? Eller? Ja. Får se hur det går med det, de ville ha en jäkla massa intyg och kopior och papper och shit, får ta och ringa runt och fixa nu i dagarna. Om min hals tillåter.

Det är verkligen trist att vara sjuk. Ifall det var någon som undrade. Jag orkar knappt spela, inte läsa och är för trött för att greja här hemma. I ett desperat försök till rekreation så har jag bakat. Muffins.

Mäktiga bak-skills of doom!

Nu ska jag se ett till Medium och kräla i säng. Jag hoppas verkligen att min hals är bättre imorgon. För den gör verkligen ont. Aj. På riktigt.

Inga kommentarer: