onsdag 7 maj 2008

Your mighty blow killed Venenoo.

Sov som en kratta inatt. Vaknade vid halv nio och kände att nej, jag får sova en stund till om jag ska överleva dagen. MEN! Efter en och en halv timme så ringde det på dörren och innan jag hann vakna till liv så kom husvärden in! Och där ligger jag som en naken spädgris! Aja, inlindad i tusen filtar och täcken iofs, men ändå. >.<

Han skulle bara kolla lite grejer, beställningar och sånt. Se till så att det verkligen kommer en målare och att vi får en bättre dörr. Och han fixade en plugg/skruv/kork/grej till handfatet så nu kan man tvätta händerna och borsta tänderna utan att det blir blött på hela golvet! Yay, bättre levnadsstandard! X)

Läste GP när jag åt frukost också och såg en rolig grej, det finns ju en sådan där "Dygnet Runt"-greja som tar upp saker som hänt, och detta hände igår:

10:30 Säve, Göteborg
Två ornitologer hör en gök vid Öxnäs.

Haha, wtf? XD I övrigt var det en massa saker som inbrott och våld hit och dit, och så två ornitologer som hör en gök! De har alltså inte ens sett den. Haha, hysteriskt kul tycker jag. Aja, good for them! X)

Efter det så har jag spelat Lotro, och då mest PvMP. Eller ja, endast PvMP faktiskt. Körde med min Black-Arrow hela dagen, och det gick väl sådär. Fick kanske 2 eller 3 kills, och dog själv 2 gånger. Min rating har rasat i botten.
:( Egentligen så borde man ju inte bry sig om sådant där, men jag är en sådan starhugger. ;) När jag loggade ut så hade vi förlorat LC och var på väg att bli av med TR. Vilket är helt sjukt, för vi monster har ägt hela kartan mest hela tiden, men nu så gick det åt skogen. Och så skulle jag klara en quest lite snabbt innan maten tänkte jag, att döda slugs, men giiiivetvis så när jag hade en slug kvar så kom en äcklig campande burglar och höll på att döda mig. Venenoo heter han och det är inte första gången. 4½ jäkla stjärnor har han också, allt för att han är en sådan idiot och campar noobs utanför Gramsfoot. Sådana som han borde skjutas. PvMPn är verkligen helt obalanserad, om en creep möter en freep så är det i 99% av fallen så att creepen dör. Och då kan man tänka sig att det nästan alltid är fler freeps än creeps. Suck, får hoppas att Defilers gör någon skillnad in the long run... En vacker dag ska jag ha ihjäl den burglarn. >:)

Orkade inte åka in till jobbet, är så sjukt ansiktsful idag så jag ville inte visa mig ute. Imorgon är det personalmöte dock och det ska jag gå på. Får se om de säger något kul... antagligen inte, men det blir nog en bulle iaf. Och så kan jag störa ihjäl mig på att Hedvig, som är mammaledig, brukar komma dit med sitt spädbarn. Mammaledig, hallå? Personalmöten är till för att kunna snacka jobb, inte för att lyssna på spädbarnsskrik. *bitter* ;P

Usch, vill inte tänka på sådant. Ska nog ta och spela lite mer PvMP... fast egentligen är jag inte ens sugen. Skulle nog mest vilja sätta mig bekvämt och lästa lite mer i Fellowship of the Ring, har kommit ungefär halvvägs. Kommer knappt ihåg något alls, som att Frodo typ är 50 bast när han drar iväg på sitt mission! :O Men det blir inget med det heller, för vi har inga lampor eller fåtöljer i några rum, det enda rummet man kan vara i är vardagsrummet och där sitter Ledaren och spelar GTA. Så det är en massa skrik och skjutande och manligt oväsen.

Får nog bli lite PvMP i alla fall.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gökjäveln är väl fridlyst eller utrotningshotad eller nåt sånt... hörde dock en här hemma häromdagen. Ja, nåt sånt iallafall, sällsynt om inte annat.
Eller så är jag bara inte en ornitolog i grund och botten...ko-ko...

Anonym sa...

Hahaha dunka på den där j***a Venoo!! hatar han som pesten.....så najs o klappa honom i rumpan eller skrämma skiten ur han me min Gregorian ;)
Ja e me nästa gång å då jeflar ;)
Ska nog göra en defiler för de är sjukt bra......LMs är numer den mest älskade klassen av freeps i etten =)) för de gör inget annat än spammar wound o disease =))

Anonym sa...

Haha, skrattade genom hela texten. :D (Föruom när du pratade om Venenoo)! Men men, kul var det mesta iaf. :D

Anonym sa...

Jag vill minnas att vi dödade venenoo för ett tag sen. Han hoppade på mig på vägen till isen, bara det att jag var ju itne själv utan vi var typ 5-6 pers. Han försvann först men vi lyckades få tag i honom igen när han kom ut ur stealth.

Men som sagt, det krävdes typ 6 pers som jagade honom för att kunna få kol på honom. Och då gick det inte ens fort. :/