onsdag 28 maj 2008

Sega gubbar på jobbet

Groar! Vad är det för fel på alla kunder egentligen? Eller ja, inte alla men de flesta då. Som idag, har bara haft en massa muppar inne, och då menar jag inte den bra sortens mupp. En tjej vägrade sluta prata, she just went on and on and on... Det spelade ingen roll att det kom en massa andra kunder, hon stannade kvar och pratade vid sidan av i alla fall. Och det spelade uppenbarligen ingen roll om jag svarade eller inte heller. Till slut så sa hon att hon skulle gå, sure hej då, sa jag. Lik förbannat så kom hon tillbaka efter cirka en halvtimme, som tur var hade hon en kompis med sig som kunde distrahera henne. Jäkla folk...

Sen var det en kille som antagligen var sjuk eller nåt, för han kunde inte öppna käkarna verkade det som. Han pratade helt sammanbitet och jag hörde knappt vart tredje ord. Inte det lättaste att lista ut vad han ville, dessutom verkade han bli arg när jag inte förstod. Han hade för små shorts på sig som han inte kunde stänga, gylfen var öppen, och en magväska i skinn. Så hett! Han har helt klart läst bimbobellas blogg. :P

I övrigt har det inte hänt så mycket idag, seeeegt. Stått i kassan mest hela tiden, lite skönt i och för sig... slippa tänka så mycket. När Ledaren kom och hämtade mig var jag helt slut, kom hem och bara kastade i mig maten. Börjar få ångest över att jag redan sett halva säsongen utav Cagney & Lacey, vad ska jag göra när det tar slut!? :O Hoppas de släpper övriga säsonger snart, den serien är ju helt briljant! <3

Försökte spela lite Mario Kart med Ledaren, men det gick åt helvete och dessutom är jag alldeles för trött för det, så jag ska gå och lägga mig och läsa lite mer i Människohamn nu. Vet verkligen inte vad jag tycker om den än... Första intrycket var att den hoppade för mycket hit och dit, fast sen blev det riktigt spännande när en mystisk insekt dök upp och grejer, fast nu är det mest hopp fram och tillbaka igen. Antar att det kommer vara så första halvan av boken, men att allt binds ihop snyggt närmare slutet. Gillar ändå Låt den rätte komma in mycket mer. Där fastnade jag i första kapitlet och kunde inte släppa boken förrän den var slut. Rekommenderas till alla! Filmen är också bra, fast de förklarar inte vem det är som bor med Eli (de skippar liksom hela pedofil-grejen) och de förklarar inte ens vem Eli är. Man får en hint när man ser s/he naken, men just Elis bakgrund gjorde ju halva boken imo.

Aja, sova nu som sagt! Ska plocka hem lite Silent Hill-låtar på jobbet imorgon så att jag har något att lyssna på i kassan. Bästa musiken! <3

Btw, I did good today, har skrivit kinnets nyhetsbrev och ska skicka ut det imorgon. Yay, vad jag är bra! Tycker dock inte att det är bra att grundaren vill slå ihop Lotro och AoC till ett gemensamt forum... men men. Längtar tills dess att jag kan sätta mig ner och rida runt i Middle-earth igen, vill ju ha min sista del i Rift-setet, vill ju bli rank 9 och skaffa den tjusiga hästen!. ;)

Lost imorgon också! :D

Inga kommentarer: