fredag 30 maj 2008

Hundra år senare...

Nej, igår hände inget speciellt. Men det var inte därför jag inte skrev, utan för att jag inte orkade när jag kom hem på kvällen. Har varit ledig i två veckor så nu när jag är tillbaka på jobbet i full fräs så har jag ingen ork med någonting alls. Fattar inte hur folk orkar med det här, de som jobbar heltid... kanske är därför de gör allt helt half assed. De aldrig orkar engagera sig eller något. Hey, I think I'm on to something here...

Anyways, idag var ännu en strålande Barbarossa-dag! Fast hon går numer under namnet Lavapingla, eftersom det passar henne så bra. ;) Fanns absolut ingenting att göra på jobbet idag, Bob skickade hem praktikanten och det var väl lika bra. Jag och Lavapingla var inne på lagret och pratade om allt mellan himmel och jord, vilket störde Bob och Lauryn en del. Men men, like I care. Folk som själva sitter och surfar när det faktiskt finns saker att göra har ingen rätt att tycka något. :P

Väl hemma fanns det ett dubbelavsnitt Lost som väntade på mig! Och nu vet jag inte hur jag ska klara mig till nästa avsnitt kommer, vilket dröjer cirka hundra år. Vi kom för övrigt fram till att jag är väldigt gammal idag, så jag vet vad hundra år innebär. Vet inte vad man ska säga riktigt, vill inte gärna tro på att en del folk dog. Det känns fel bara. Kan de inte ha ihjäl skatan Kate och kråkan Jack istället? Är så trött på deras lipande, "well bu fucking hu" säger jag bara. Eller "squish squish, darling, squish squish". Men OJ vad de gjorde grejer med ön ändå, massa mystiska saker i öns källare typ. Kommer ju ha glömt allt väsentligt när det är dags för nästa avsnitt, bleeeh. Precis som med Heroes, kommer inte ihåg ett skvatt. :/

Men nu ska jag sova, eftersom jag suttit och spelat på Unlock the mines of Moria så har klockan blivit mycket, och jag ska jobba imorgon också. Ska se om det är mycket att göra då, är det lugnt så ska jag be om att få gå en timme tidigt, eftersom jag verkligen behöver handla. Får se hur det blir med det, wish me luck!

Inga kommentarer: