måndag 19 maj 2008

Det ordnar sig alltid...

Stan följer Francine till bilen och hon åker iväg... då kommer Roger springandes:

Roger: Why aren't you taking Stan?! Did he do something? Say you'll buy her jewelry. He'll buy you jewelry! Jewelry, what are you crazy? On your salary?

Stan: I'm not going with her, Roger. Not that she really cares...

Roger: Hmm, say... wouldn't you rather have this conversation with yourself in a motel? The place off the freeway is nice.

Stan: I guess after 20 years of marriage Francine is bored with me. She's heard all my jokes, all my stories...

Roger: Francine hates you. You should kill yourself in the motel off the freeway.

Stan: Are you trying to get rid of me?!

Roger: That's ridiculous! Why would I want to get rid you you? I love you! Let's have sex, go wait for me in the motel off the freeway.

Hahaha, American Dad brukar inte vara så jättekul men det där var verkligen hur bra som helst. Roger kan vara så underbart sarkastiskt ibland, ahh... bra. :)

Kan behöva lite roliga saker, har varit ganska nere idag. Vet inte varför, börjar känna mig hängig. Shoppade loss rejält bara för det, så snart kommer det en massa grejer (mest film och spel) till ett värde av 3k+ hemskickat. Vet inte om det fick mig att må bättre egentligen, nu har jag lite ångest över summan istället. Och jag som inte ens har jobb den här veckan. Men men, det ordnar sig alltid. >_>

Äntligen har jag kopplat upp min Wii mot Internet, så nu ska det bara inhandlas Mario Kart också så är jag ready to roll! Ska bli kul, tackar för tipset Barbarossa, vi får ta en match någon dag. >:D

Har haft massor att göra hela dagen, men ändå har ingenting blivit gjort. Som vanligt med andra ord. Mitt mål imorgon är att bli klar med köket, dvs städa resterande skåp och börja packa upp grejer. En vacker dag så ska det nog bli klart! Behöver måla ett av skåpen dock, så på fredag blir det till att köpa färg. Hmm, måste börja anteckna vad som behöver inhandlas, märker redan att jag börjar glömma av saker...

Blev inget Lotro idag heller, har helt enkelt inte haft tid. Ska försöka bli klar med nyhetsbrevet och skicka ut det, men det får jag försöka med imorgon. Ska sova nu, orkar inte vara uppe längre. Börjar bli kärring. ^_^

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, mario kart... shiny kart!!

ååh, jag sitter och velar med det gamla stolpskottet om DH. MEN suck, Tord vad jag skulle behöva dig! Jag orkar inte med paranoia och fjanterier.
-sigh-