söndag 18 maj 2008

Oväntat besök

Seeeg dag. Har inte mått bra alls, men Barbarossa är en räddare i nöden så hon såg till att det slapp bli en katastrof i alla fall. <3 Har försökt greja här hemma mest hela dagen men det har inte gått så jättebra. Lyckades skura ur garderoberna i sovrummet och flytta in datorerna i lilla rummet i alla fall. Installerat trådlöst Internet också, så det är en sladd mindre, alltid något. Dock blev jag inte så nöjd med hastigheten som vi fick, men eftersom vi inte har ställt allt där det ska stå så tänker jag vänta med att klaga tills dess. ;P

Helt random poff! så ringde det på dörren, och där stod mor med blåbärspaj och presenter! :D En sådan överraskning! :D Strax efter så kom min syster och vovven, så vi satte oss i köket och fikade och pratade i ett par timmar. Hennes sambo dök upp efter ett tag också, det var riktigt trevligt. Tur att vi precis hade flyttat in köksbordet och stolarna. ^_^ Fick en massa smått och gott, och så fick jag ett par örhängen och en ring. De kommer från min pappa och är 25 år gamla, sa mor. Jag kommer nog aldrig använda dem, eftersom det verkligen inte var min smak, men jag kommer helt klart att spara dem. En vacker dag så kanske mina barn vill ha, vem vet.

Det är väldigt mycket snack om barn nu i min familj. För några år sedan så var jag helt knäpp och ville verkligen ha barn till varje pris typ, men nu har det lagt sig lite. Mycket tack vare/på grund av min p-stav kan jag tänka mig. Den måste jag plocka ut om ett halvår typ, så då vette fan hur det blir. Vi har pratat mycket om det, Ledaren och jag, men jag vet inte. Det är ju läskigt för fan! ^_^ Får se hur landet ligger om ett halvår helt enkelt...

Efter att de hade gått så kollade vi på ett Chuck och käkade lite mat. Jag fick en insikt mitt under Chuck, jag fattar inte hur jag har kunnat missa det. Varje gång de har snackat med "huvudkontoret" och kommunikationen avslutas så kommer det ett ljud, förra avsnittet var det ett ljud från Super Mario. Då skrattade vi och jag tänkte "hoho, ett sådant sammanträffande" typ. Denna gången var det ett ljud från Resident Evil, så quite obviously så är det ett TV-spelsljud varje gång, jag har bara inte märkt det! >_< Nästan så att jag funderar på att hoppa tillbaka och kolla alla gamla avsnitt. :P

Nu ska vi gå och lägga oss, tidigt, I know, men så är det. Kanske läser lite i min bok eller så, får se. Sängen är... sådär, än så länge. Igår natt vaknade jag upp mitt i natten och kallsvettades, men enligt IKEA så kan det ta upp till sex månader innan man vänjer sig. Tror det är fel kuddar jag har också, men det ska vi ju köpa nya ganska snart, typ fredag då Ledaren är ledig igen. Han jobbar hela veckan, utom fredag. 13-timmars pass. Stackaren, jag får försöka göra så mycket jag kan här hemma så att det blir ordning någon gång. Fullt ös medvetslös! Om jag orkar. ^_^

Inga kommentarer: