söndag 4 maj 2008

Ego <3 PvMP

Igår var en tämligen kass dag. Ledaren jobbade hela dagen, så städningen av den gamla lägenheten var överlämnad åt mig och min mor + syster. Jag var där och smågrejade vid halv tolv och de andra kom typ kvart över tolv. Vi åkte därifrån vid fem över sex på kvällen. Så det var 6 timmars konstant städande, helt sjukt verkligen... Fast killen som bor där nu blev väldigt glad, det är ju alltid något. :)

Tack så mycket alla som hjälp till med flytten! <3

Efter det så åkte min mor hem till sitt badkar för lite relaxation, vi övriga gick hem till min syrra för lite mumsig pasta-sallad. Hennes kompis kom dit också, så det bidde lite vindrickande och snack fram till kl halv ett på natten. Ledaren gick hem mycket tidigare än så, han skulle ju jobba dan efter och dessutom så fanns ju GTA hemma. :P

Idag så har jag spelat Lotro, and that's it. Vet inte riktigt varför, men jag känner att jag tröttnat lite på Forochel redan. Jag hittar liksom inget engagemang längre... är väl bara jag som är dum. Har gjort mig en Defiler och det var kul, hade varit roligare om inte alla andra också gjort sig en Defiler. >.<

Tycker nog att den klassen är lite obalanserad. Var inte så mycket skills att se fram emot som det är med de andra klasserna. Inte så jättebra heals heller för den delen, så ska jag vara ärlig så tror jag inte att det kommer att vimla utav Defilers i Ettenmoors. Annars så var det ganska jämn fight hela tiden, men vi hade så sjukt mycket Defilers så jag bytte till min Black-Arrow och genast fick jag ett par kills. :> Dock så blev det nästan brist på heals, verkar som att jag inte var den enda som bytte. Men men, only time will tell hur det kommer att se ut i Ettens om några månader. Eller veckor kanske man ska säga.

Nu på kvällen så har vi varit i den gamla lägenheten och hämtat de sista grejerna i källaren, snackade lite med han som bor där nu också. Han är så rolig, undrade om han kanske kunde få köpa några utav mina wallscrolls med Totoro. Jag sa att jag skulle tänka på saken. ;)

Aja, har inte så mycket mer att säga för tillfället. Ja, nu är jag tråkig men så är det ibland. Ska försöka skriva mer nästa gång, tjillevipp!

Inga kommentarer: