torsdag 3 juli 2008

Suxxorz

Jamen det var då själva fan! Det blev inget jobb för mig idag eftersom jag vaknade vid 4:30 (känner ni igen det?) och hade så sjukt ont i halsen att jag funderade på att leka lite doktor och själv skära ut problemet ur halsen. Dessutom är mitt ena öga, inte det som rycker btw, helt geggigt och mår inte alls bra. Jag faller verkligen isär, fattar inte vad det är för fel på mig. Arg blir jag! >:[

Så jag ringde till jobbet som sagt och fick sjukanmäla mig igen, det är inte första gången jag tror att jag ska kunna gå och så blir jag jättesjuk i sista sekunden och får stanna hemma. Störigt för mig, störigt för dem.

Suck.

Så det blev ännu en dag med diskande och sorterande utav kläder och småplockande. Ännu lite Fahrenheit, men vet inte hur mycket mer jag orkar. Känns inte som att det händer så mycket, man byter karaktär lite för ofta tycker jag nog. Jävla skitsommar. Det kommer ju inga spel på sommaren heller, för då är alla utom jag bortresta och alla utom jag är friska och ute och badar och har kul.

It was the suckiest suck that ever sucked.

Inga kommentarer: