onsdag 2 juli 2008

D.M. - Automaton

Har mest gått omkring per automatik idag, grejat en sjuhelsikes massa hemma. Plockat med kläder och tvätt hela dagen, och dessutom har jag målat en garderob. Trodde inte att det skulle ta så lång tid men det tog ändå närmare fyra timmar. Svettigt, fick sätta mig ner och andas flera gånger. Fast jag mår faktiskt lite bättre nu och jag ska jobba imorgon. Ska bli nice. Skönt att få komma ut lite, är helt mordiskt trött på det här hemmet nu. Varje morgon när jag vaknar så är det samma hem.

Ska det vara så?

Jaha, det ska visst det... Men jag försöker verkligen ändra på det, men det är ju så svårt! Hur gör alla vanliga dödliga människor egentligen? Lever de i misär och har roligt eller står de bara och städar hela dagarna? För de kan väl inte hinna med båda två? :O

Jag tycker i alla fall att jag varit helt amazing idag, vilket jag har belönat mig själv för med lite Fahrenheit. Det är faktiskt väldigt spännande, även om jag inte förstår varför det är så mycket naket med, det ger ju liksom ingenting. Eller så förstår jag inte för att jag är kvinna, kan vara så. Eller så är det för att jag är tant, det låter nästan ännu mer troligt. :P

Nepp! Nu orkar jag verkligen inte mer, ska krypa i sängs och försöka somna. Har inte kunnat sova ordentligt sen vi flyttade hit, hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt. Fast nu har det varit 2 månader tillfälligt redan. Bleh, det är väl ytterligare något fel på mig antar jag. Jag är ju helt trasig verkar det som. :/

Inga kommentarer: