söndag 6 juli 2008

Ding! Gratz :D

Sov mest hela dagen, men det är inte som ni tror! Det är absolut inte så att jag är utvilad eller något, det är bara det att jag inte kunde somna igår, så jag var uppe till närmare 5 på morgonen. Lagom till det att Ledaren gick till jobbet. :P

Annars så har det varit en bra dag, har som vanligt varit en duktig tös och gjort fint här hemma. Har även gjort mig själv lite fin, tänkte att jag skulle ge mig på att förföra pojkvaskern ikväll. Mwahaha. >:)

Gjorde en massa god mat förut, kyckling med annanas och grejer i ugnen, helt galet avancerat. Tror jag dingade minst 3 lvlar på det. Seriöst. Inte för att jag är särskilt förtjust i annanas, men det var gott. En mumsig kombination helt enkelt. Till denna fantastiska mat såg vi filmen Insanitarium, som inte var särskilt fantastisk.

Flicka blir knäpp och hamnar på psyket. Bror vill träffa henne. Bror fejkar crazyness och blir inspärrad på samma psyke. Bror får en kompis. Bror smyger omkring i korridorerna efter stängning. Doktorn (som spelas av Peter Stormare ^_^) är galnast av dem alla och blir extra galen när han ser Bror smyga i hallen. Doktorn tar en elektrisk batong och kör in i ett proppskåp av oförklarlig anledning. Hela psyket hamnar i lock-down, det betyder att alla utgångar spärras och att alla dörrar som går till psykpatienterna öppnas. Varför det är så är också oförklarligt. Patienterna visar sig vilja kalasa på invälvor och resten av filmen är folk som springer runt i cirklar och blir tuggade på av psykpatienter.

Ja, ni förstår ju själva. Den hade potential men icke. Peter Stormare var dessutom riktigt kass, annars så brukar jag faktiskt gilla honom. Han är ju lite småfinurlig sådär. ;)

För att fortsätta i kasshetens tecken så kan jag berätta att jag spelade Belief & Betrayal. Det gör jag inte om. Satt och slösade bort 2 timmar av mitt liv som jag aldrig kommer att få tillbaka. Inte roligt. Det var verkligen hysteriskt dåligt, jag såg fram emot spänning och mordgåtor men nepp. Bara kasst.

Nu ska jag smyga iväg och se om det inte kan bli lite woohoo ala The Sims. XD

Inga kommentarer: