lördag 5 juli 2008

En hel massa inget

Har varit hundvakt hela dagen, vilket har varit mysigt. Han har haft fullt upp hela veckan så nu när han kom hem till oss så har han mest sovit. Legat mellan oss i soffan och velat bli klappad. Mys. Jag vill också ha en liten, han är iofs 50kg stor, snuttegull att klappa på. Fast jag skulle nog aldrig kunna tänka mig att skaffa hund, alldeles för omständigt för mig. Jag tycker mycket bättre om katter, de gör som de själva vill, på gott och ont. ^_^

Annars så har vi grälat mest hela dagen, vi är båda två rastlösa och jag är så trött på att vara inspärrad i den här hålan nu. Jag vill bara bli frisk så att vi kan gå ut och hitta på saker, men som det är nu så orkar jag inte ens gå med ut med hunden. Känner mig verkligen konstant trött, oavsett om jag sover eller inte. Jag hoppas att det blir bättre när jag blir frisk, jag ligger säkert och hostar i sömnen eller så, det blir man ganska trött av.

Gårdagen var trist också, grejade hemma en hel del så det börjar faktiskt bli lite fint här hemma nu. Långt ifrån klart men bättre än tidigare. Många städningar små blir snart ett rent rum? :P Fast det är mer än bara städ som behöver fixas, blir knäpp på alla hyllor i vardagsrummet. Golvet är inte det minsta plant, så man får experimentera med möbeltassar och grejer för att hyllorna ska stå någorlunda rakt. Inte det lättaste. Verkligen inte det roligaste. :P

Kollade på film både idag och igår, fantastiska Svart katt, Vit katt igår. Den är så störtskön, man bara måste bli glad när man ser den. Sådär inombordsglad, inte sådär ansiktsglad som när man ser en komedi. Äh, ni fattar. Idag såg vi Semi-Pro. Nej, den var inte rolig. Jag tror jag skrattade en gång, inte som med Anchorman som faktiskt är kul. Det känns som att det mest var internhumor i denna och att jag inte riktigt var med på noterna. :/

Får se om det blir en vettig morgondag. Kanske såhär:


Hahaha, den är helt grym! :D Den killen är helt grym! <3

Inga kommentarer: