måndag 7 juli 2008

Fit-grisen

Mwohoo. :3

Mmm, ja just det. Det blev inte så mycket sömn igår men det var det värt. Hihi, så det kan gå. ;)~

Anyways, idag har jag jobbat och varit en duktig och trevlig människa. Fick ringt till en chef och bett om papper också, eftersom jag behöver det till på onsdag. Han blev inte direkt glad eftersom det var så bråttom och han hade precis kommit hem från semestern.

-Oh, vad trevligt, hoppas du hade en bra semester?
-Nej.
-Eh, nehej... men då får vi hoppas att du har ett trevligt jobb att komma tillbaka till i alla fall..?
-Nej.
-Ehh... Heh, inte lätt att vara dig, heh.


Ja ni inser ju själva att det inte var det roligaste samtalet. Inte så att han är otrevlig eller något, han är bara väldigt ärlig. Stackaren. X) Hoppas att jag kommer hinna få alla papper innan onsdag.

Sedan kom Ledaren och mötte mig i butiken ,så att han kunde köpa ut 5 nya Star Wars-böcker, jag fattar inte hur han kan läsa så snabbt som han gör. Nästan en bok om dagen, helt vild. :O Jag önskar att jag kunde läsa så snabbt. Sure, han gör inte så mycket på sitt jobb utan kan sitta och läsa, men ändå. Snabbt. o.o

Nu till det absolut bästa: Idag kom äntligen vår Wii Fit! Och det är så otroligt tokskoj, inte att se hur överviktig man är eller något sådant, men alla övningarna är verkligen jättekul. Det finns något för alla verkar det som, och den är väldigt accurate också. Vet inte vilket jag tycker är roligast, tror det är aerobics faktiskt. Sedan muskel-övningarna och sen yoga. Det är ju svååårt med yoga, och jag har verkligen svårt för att andas lugnt och kontrollerat när jag anstränger mig. Ja jag inser att yoga antagligen är det bästa för mig då, men det är inte roligast. :P

Haha, det är så fult också, för det finns en slags klocka i spelet som man lägger insamlade minuter i. En spargris som visar hur mycket man tränat per dag. Och den heter givetvis Fit Piggy. Skrattar varje gång, för jag har lägst humor. XD

Skräck btw: Enligt Wii Fit så är jag 40 år. Inte så roligt alls. Men så går det när man har absolut sämst balanssinne, jag kan helt seriöst stå stilla och helt plötsligt ramla. Men det ska vi råda bot på nu!

Inga kommentarer: