torsdag 16 oktober 2008

D.M. 2.0

Tänkte bara meddela er om att jag inte alls haft någon semester om ni tror det. Eller jo, det hade jag ju i en vecka för några månader sedan, men i övrigt så har jag inte det. Tvärtom så är det en ny D.M. som kläckts. Ägget kom före D.M. helt enkelt.

So what's new... Har bytt namn. Inte här då, jag är fortfarande er precious D.M. men irl så har jag gjort det. Trivs ganska bra faktiskt, känner att det passar min personlighet och mitt nya liv. En annan del av mitt nya liv är att jag har fått jobb. Eller fått och fått, jag har slitit arslet av mig för det. Och det är provanställning fram till mars, så jag sitter ganska löst trots allt.

Speciellt med tanke på att de inte verkar uppmuntra självständighet och sånt där trams som intelligens, vad nu det är för nåt. Trivs konstigt nog jävligt bra, gillar mina arbetskamrater som fan. Vi gör sådana där saker som *umgås* och sådant varannan vecka typ. Går på krogen och sådant där som jag inte gjort på alldeles för länge. Så ja, egentligen så är det väl inte ett nytt liv jag har, utan ett liv. Dock inte utan sina komplikationer...

men vad vore livet utan komplikationer?

Inga kommentarer: